Du har sikkert hørt om salgstrakter før, eller funnels som det heter på engelsk. Kanskje du tenker at det virker veldig komplisert? Det er litt sånn vagt, du forstår kanskje ikke helt hva det egentlig er? Salgstrakter er kanskje ikke…
BLOGG
Hvordan du kan gjenbruke innhold flere ganger, uten at folk går lei
Er det én ting jeg elsker som gründer, så er det effektivitet. Det å få mer ut av det jeg gjør. At timene jeg jobber faktisk gir meg ekstra mye tilbake. Sannheten er jo at når vi er gründere, så…
Hvordan du gjør at folk kjøper selv om produktene dine er evergreen
Du har sikkert hørt ting som «Du kan tjene penger mens du sover.» «Bare lag kurset én gang, og selg det om og om igjen uten ekstra jobb.» Eller «Sett opp en evergreen funnel én gang, og så tjener du…
Hvorfor Kajabi egentlig er det eneste verktøyet du trenger som gründer
Lenkene merket med * i dette innlegget er reklame (affiliate). Som gründere er vi avhengige av mange tjenester og programmer for å kunne drive business. Vi må ha e-postliste, nettside, blogg, kursplattform, kundesystem, salgssider, betalingsløsninger osv. Listen blir fort lang,…
Hvordan du kan komme i gang igjen etter å ha vært borte fra sosiale medier
Hvorfor føles det så usaklig vanskelig å komme i gang med sosiale medier igjen etter en pause? Man skulle jo tro det bare var å sette seg ned og publisere noe. Men veldig ofte står det en million tanker i…
Konverteringsprosent – tallet som forteller deg om det du gjør fungerer
Når vi er gründere, må vi som regel gjøre alt alene i businessen. Vi har av og til en virtuell assistent, men stort sett er vi alene med de hundre millioner oppgaver som gründerlivet og å drive business består av….
Hvorfor strategisk jobbing gjør deg handlingslamma, og hvordan du tar tilbake kontrollen
Jeg vet to ting om deg. Det første er at du vet og forstår at du bør jobbe mer strategisk i businessen. Det andre er at det overvelder deg å faktisk skulle gjøre det. Enkelte mener at det ikke er…
Hva er en salgstrakt, og hvordan kan den gi deg mer inntekt i businessen?
Mange gründere har mye fokus på vekst. Vi skriver blogginnlegg jevnlig. Har en e-postliste der vi sender nyhetsbrev. Vi publiserer på Instagram, deler stories og prøver å være aktive. Men veldig få gründere har faktisk en plan for hvordan de…
Hvordan du kan få mer gjort i businessen og jobbe mer effektivt som gründer
Når vi er gründere og har cirka en million oppgaver å gjøre, er det utrolig viktig at vi har litt kontroll og struktur på det vi driver med. Både for at du skal føle deg bedre, men ikke minst for…
Slik bruker du e-postlisten din til å selge mer
Det er mange gründere som synes det er vanskelig og ganske ubehagelig å selge. De vil gjerne selge mer, men det er den delen av businessen de liker minst. Den de gruer seg til. Og ofte den som stopper dem…










