Beskrivelse
For å få mest mulig ut av tiden du bruker på Instagram, bør innholdet du deler være strategisk og nøye planlagt. Ved å jobbe strategisk og skrive tekster og innhold som har et formål, vil du få bedre resultater fra tekstene.
Du kan for eksempel bruke Instagram til å få flere salg når du lanserer kurset eller medlemsportalen din.
Jeg jobber strategisk på den måten med alt jeg gjør på Instagram, og i denne masterclassen kan du se hvordan jeg brukte kanalen strategisk til å bygge opp mot en kurslansering.
Masterclassen består av en video, der jeg går igjennom 5 innlegg jeg delte på Instagram i ukene før lanseringen.
Jeg viser og analyserer:
- Hvor lenge før bildet ble delt
- Hvorfor jeg skrev om det temaet jeg gjorde
- Hvordan det er koblet til kurset, uten at jeg snakker om kurset
- Hvordan det gjør at jeg selger flere kurs
- Hvordan jeg så går over til å promotere kurset før det åpner
Du får tilgang til masterclassen med en gang du kjøper. Du har tilgang så lenge den finnes, det er ingen tidsbegrensninger.