Beskrivelse
Du jobber hardt for å få flere kunder og salg. Du poster på sosiale medier, sender e-poster, lager freebies, bygger liste, setter opp landingssider og salgssider og lager nye produkter.
Du bruker masse energi, tid og sannsynligvis penger.
Likevel får du ikke de resultatene du forventer.
Folk kjøper ikke. De laster ikke ned. De melder seg ikke på. Og du aner ikke hvorfor 😩
Du kan faktisk finne ut hvorfor!
Det er ikke sånn at du bare må stikke fingeren i været og håpe at du tilfeldigvis treffer blink med salgssiden eller webinaret ditt 😬 Eller prøve å gjette på hva som er feil, når ting ikke funker.
Du kan bruke ett spesifikt tall som viser om ting fungerer, eller om noe må endres: Konverteringsprosenten din.
Det finnes gjennomsnittstall for alt fra salgssider til webinaroppmøte. Når du regner ut din egen konverteringsprosent, ser du med én gang om resultatene dine er gode, helt OK, eller om du har en jobb å gjøre.
Og det er akkurat det denne arbeidsboken vil hjelpe deg med.
🔎 Hvordan du finner og regner ut konverteringstallene dine
🔎 Hvilke tall som er gode, OK og dårlige for forskjellige områder i businessen
🔎 Hva du kan teste og endre for å få bedre resultater
🔎 Spørsmål som hjelper deg å drodle hva du kan teste i din business
Last den ned nå, så du kan finne ut hva som faktisk funker og bruke tiden din på det som gir resultater.